Miro Smrekar, Adecco: »Podjetja iščejo zaposlene, ki imajo znanja, digitalne veščine in kompetence za delo z ljudmi«

Projekt Coca-Colina priložnost za mlade je podprlo podjetje Adecco Slovenija, največja kadrovska agencija v regiji, ki bo s svojim izjemnim poznavanjem trga dela in situacije na področju zaposlovanja mladih dodala pomemben košček v mozaik zgodbe.

»Zaposlitev je eden od ključnih temeljev za zadovoljno in uravnoteženo življenje, iskanje prve zaposlitve pa predstavlja pomemben mejnik v življenju vsakega od nas. Prva zaposlitev ni samo osebna zgodba. Trenutno slovensko gospodarstvo potrebuje več zaposlenih, kot je usposobljenih kandidatov na trgu dela, opažamo pa tudi veliko neskladje med veščinami kandidatov in potrebami podjetij. V preteklih letih je tehnološki napredek ustvaril delovna mesta, ki zahtevajo nove veščine in kompetence, ki so vse bolj specifične. Podjetja iščejo zaposlene, ki imajo ustrezna znanja, digitalne veščine in kompetence za delo z ljudmi,« poudarja Miro Smrekar, direktor podjetja Adecco Slovenija in dodaja: »Prav zato je pomembna naloga za vse nas, da ustvarimo okolje, ki bo čim več ljudem omogočilo vključitev na trg dela in razvijanje kompetenc v skladu s potrebami trga. Z aktivnostmi, s katerimi mladim pomagamo najti prvo priložnost, ne ustvarjamo le ene pozitivne osebne zgodbe, ampak razmere, ki nam bodo zagotovile nadaljnji razvoj gospodarstva in konkurenčnost na globalnem trgu dela. «