Vedno poskusi samo še enkrat

Živimo v sodobnem svetu, ki se zelo hitro spreminja. Vsak dan se pojavljajo nove zamisli, stare pa umirajo. Predvsem pa je svet danes tako povezan, da ne tekmujemo več samo s ponudniki iz našega okoliša, ampak lahko prek spleta kupujemo tudi od podjetij na drugem koncu planeta.

Težko je reči, da je naša odlična ideja nekaj unikatnega. Iskreno povedano, zelo verjetno v tem trenutku obstaja 30 Kitajcev, ki razvijajo popolnoma isto stvar, in če je ideja res dobra, bo ljudi, ki jo hočejo izpeljati gotovo še bistveno več.

To pomeni, da nihče, niti vaš najljubši podjetniški mentor, nima kristalne krogle, ki bi povedala, kateri posel se splača in kateri ne. Če bi to vedeli, bi bili vsi milijonarji.

Podjetnik, ki začenja, se mora nujno zavedati dejstva, da velika večina idej v nekaj letih propade. Ideja sama je zato povsem brez vrednosti – bistveno pomembnejša je sposobnost in pripravljenost podjetnika, da se prilagodi vsaki situaciji.

V današnjem času je najboljši pristop v poslu ta, da vnaprej predvidimo možnost neuspeha in namesto tega enostavno potestiramo čim več različnih idej, dokler ne najdemo ene, ki v danem trenutku funkcionira. Če poskusimo enkrat, je možnost za uspeh res majhna, a če to storimo večkrat, si statistiko obrnemo v naš prid.

Zato dobri podjetniki niso absolutno zaverovani v svojo idejo ampak raje stavijo na svoje sposobnosti prilagajanja, v svojo voljo, trmo in odločnost. Saj veste, za uspeh v poslu je vedno treba poskusiti samo še enkrat!

Matija Goljar